Arja Lee Bijak Cari Peluang



NAMA Arja Lee yang pernah mengemparkan industri seni suatu ketika dahulu gara-gara lakonan bogelnya menerusi filem Dalam Botol.

Biarpun namanya terpalit dengan cerita negatif, namun Arja tidak melihat perkara tersebut sebagai punca yang boleh memusnahkan kerjaya seninya.

Bangkit daripada kegagalan lalu, penampilannya menerusi drama mencipta fenomena Ariana Rose, berjaya menaikkan namanya di persada lakonan.

Lakonan antagonisnya dalam drama itu, Arja berjaya memikat hati penonton terutamanya golongan wanita dengan karakternya sebagai lelaki metropolitan berkarisma.




Selepas drama tersebut berakhir, Arja mengakui jadualnya semakin padat dengan penggambaran yang berterusan sehingga tiada ruang untuknya bercuti.

"Alhamdulillah...saya tidak menyangka drama ini telah mencipta fenomena luar biasa sehingga saya turut merasai tempiasnya.

"Selepas Ariana Rose, saya akan menjalani penggambaran selama sebulan di Kuala Terengganu bagi drama terbaharu, Tarbiah Cinta.

"Drama 21 episod terbitan RTM ini menggandingkan saya dengan pelakon, Memey Suhaiza buat pertama kali," katanya.

Selain daripada drama itu, dia juga sibuk dengan penggambaran Misiku Kuza musim kedua yang menaikkan namanya sebelum Ariana Rose.

"Saya bersyukur sangat dengan rezeki yang dilimpahkan Ilahi.

"Biarpun lambat namun, berkat usaha saya yang tidak pernah putus berjuang dalam industri seni dimakbulkan ALLAH SWT.

"Jadual saya sangat pada sehingga penghujung tahun sehingga tiada masa untuk diri sendiri," katanya yang juga akan melancarkan single terbaharu berjudul Cerita Pada Mereka.
Previous Post Next Post