John Mayer, Katy Perry berkahwin



BELUM mengesahkan status, namun daripada aksi, tampak Katy Perry dan John Mayer seperti sudah berkahwin.

Nampaknya khabar angin yang mengatakan pasangan John Mayer dan Katy Perry sudah bergelar suami isteri kini semakin kuat apabila bukti bergambar terdedah di dunia internet. Menurut laporan Daily Mail, pasangan ini ditemui ketika berada di Sunset Towers baru-baru ini. “Ketika itu, Perry dan Mayer dilihat berjalan bersama dengan penuh kemesraan dan terdapat sebentuk cincin emas yang cantik di jari manis Perry ketika itu," kata saksi yang terserempak dengan pasangan itu.




Namun, pasangan ini belum memberi sebarang kepastian kepada peminat mereka tentang hubungan sebenar mereka. Malah, mereka juga tidak menafikan atau mengiakan sama ada khabar angin itu benar atau tidak. Namun yang pasti, ramai peminat mula beranggapan bahawa mereka Christina Aguilera tunangan Matthew Rutler sudah bergelar suami isteri apatah lagi sebentuk cincin di jari manis adalah simbolik kepada sebuah ikatan dalam perhubungan. “Ketika malam kejadian, mereka makan malam bersama dan Perry tidak sedikit pun menyorokkan cincinnya itu. “Malah, Perry kelihatan sangat berseri-seri dan seronok ketika berada bersama dengan Mayer," jelas sumber itu lagi. Walaupun nampak mesra, hubungan

pasangan ini boleh dikatakan tidak stabil jika dilihat sejarah percintaan mereka sebelum ini. Walaupun begitu, pasangan ini menganggap pergaduhan itu seperti sesuatu yang biasa dalam percintaan dan merek selalunya akan kembali bersama. Apa-apapun, peminat mendoakan yang terbaik buat pasangan ini. Semoga rumah tangga mereka aman dan dikurniakan cahaya mata yang comel.
Previous Post Next Post