Anzalna bikin isteri Izzue cemburu?



“SAYA tidak nafikan laporan akhbar sebelum ini, tapi apa yang saya mahu katakan, perkara itu bukan berpunca daripada saya,” jelas aktres cantik, Anzalna Nasir yang mengulas mengenai kontroversi yang mendakwa dirinya bermasam muka dengan aktor, Izzue Islam ketika menjalani penggambaran drama bersiri Aku Isterinya seperti yang dilaporkan media sebelum ini.

Menerusi drama itu, Anzalna dan Izzue ditugaskan memegang watak suami isteri.

Tidak tahu di mana silapnya, selepas beberapa minggu menjalani penggambaran drama itu timbul pula cerita kurang enak yang mendakwa Anzalna ‘lebih-lebih’ menghayati babak intim terhadap Izzue sehingga isterinya, Awin Nurin cemburu.

Anzalna memberitahu dirinya juga pelik bagaimana perkara seperti itu boleh timbul sedangkan sebagai seorang pelakon dia hanya menjalankan tugasnya.

“Saya bukannya kali pertama berlakon. Lagi pun sebelum ini banyak kali saya digandingkan dengan suami orang seperti Aaron Aziz dan Adi Putra.

“Tapi tidak pula timbul isu sebegini. Tapi apa pun, sebagai seorang pelakon saya perlu bersikap profesional untuk menjayakan watak ini walaupun kurang selesa bila cerita seperti ini keluar,” kata Anzalna ketika ditemui pada sidang media drama terbaharu di slot Akasia di TV3 berjudul Aku Isterinya, kelmarin.

Izzue bagaimanapun tidak hadir pada majlis pelancaran tersebut.




Enggan bersemuka

Mengulas lebih lanjut mengenai perkara itu, Anzalna turut akui pada awal memulakan penggambaran dia mengalami kesukaran tambahan pula ada beberapa babak menuntutnya untuk melakonkan adegan intim.

“Memang pada awal-awal penggambaran, saya sudah rasa susah untuk berlakon dengan Izzue lebih-lebih lagi bila adanya adegan intim.

“Walaupun hanya lakonan, saya faham dan sangat menghormati Izzue dan isterinya. Sebab itu saya tidak lakukannya secara berlebihan malah berhati-hati bila lakonkan babak berpegangan.

“Saya juga ada keluarga dan teman lelaki dan memang dari awal saya cuba jaga batas,” katanya.

Ditanya sama ada dia akan bersemuka dengan pasangan itu untuk menyelesaikan salah faham yang timbul, Anzalna bagaimanapun menjelaskan dirinya tidak berhasrat untuk melakukannya.

“Sebenarnya tidak ada sebab pun saya perlu bersemuka dengan mereka.

“Lagi pun saya tidak mahu melayan perkara yang kebudak-budakan tambahan pula ini isu kecil saja,” katanya mengakhiri perbualan.

Selain Anzalna dan Izzue, barisan pelakon lain yang terlibat dalam Aku Isterinya adalah Syazwan Zulkifly, Shakilla Khoriri, Marissa Yasmin dan Syatila Melvin.

Ia bakal bersiaran menerusi slot Akasia di TV3 bermula 31 Mac ini pada setiap Isnin hingga Khamis, pada jam 7 malam.

BOLEH DI TONTON TV3 SECARA ONLINE STREAMING DI SINI http://buletinmalaysiatv.blogspot.com/2013/06/media-prima-tv3.html
Previous Post Next Post