Ada lelaki sanggup tunggu saya 3 hingga 5 tahun - Maya Karin



Aktres cantik, Maya Karin mengakui dia lebih selesa membiarkan identiti kekasihnya menjadi tanda tanya pelbagai pihak.

“Saya memang macam ini, tidak mahu berkongsi hal peribadi saya melainkan benda itu adalah penting.

“Malah kawan-kawan saya pun kadang-kadang tidak tahu siapa saya tengah berpacaran kerana saya senyap sahaja. Apatah lagi berkongsi secara umum di media sosial,” ujar penyanyi berusia 35 tahun itu.






Malah jelas pelakon kelahiran Bavaria, German itu mendedahkan ada lelaki yang sanggup menunggu dia untuk menerima cintanya.

“Ya, ada lelaki yang sanggup tunggu saya sehingga mungkin 3 hingga 5 tahun,” ujar Maya lagi.

Maya atau nama sebenarnya, Maya Karin Roelcke, 35 tahun sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka Inggeris, Muhammad Ali atau Steven David Shorthose pada 2008 sebelum berpisah pada 2010.
Previous Post Next Post