Reen Rahim Hati sedang dimiliki?



BINTANG drama Sahara, Reen Rahim mengakui sedang berkawan rapat dengan jejaka yang sudah lama dikenalinya.

Gadis berusia 26 tahun ini memberitahu, dia mengenali jejaka tersebut sebelum bergelar juara program realiti Pilih Kasih musim ketiga (PK3) lagi.






"Saya memang sedang berkawan rapat dengan seseorang.

"Tiada hubungan yang serius tetapi kami rapat," katanya kepada Zass.

Mengulas lanjut akan hala tuju hubungannya itu, pelakon drama Cinta Jannah ini bagaimanapun menyerahkan semuanya kepada takdir.

"Saya berserah pada jodoh. Jika ada jodoh, saya terima. Kalau bercinta bagai nak rak sekali pun, kalau tiada jodoh, maka tetap tiada jodoh juga kan?," katanya.

Ditanya mengenai wajahnya yang dilihat semakin berseri, Reen bagaimanapun hanya ketawa, apabila ia dikaitkan dengan dirinya yang kini sedang dilamun cinta.

"Tidaklah, mungkin sebab sudah semakin matang agaknya. Semenjak berkecimpung dalam bidang seni, saya juga sudah menitikberatkan soal penjagaan terutamanya kulit," katanya.

Menolak dikaitkan dengan suntikan botox, Reen memberitahu dia gerun dengan rawatan kecantikan tersebut.

"Saya lebih selesa menjaga makan selain mengambil makanan tambahan seperti vitamin C," katanya.

Dalam perkembangan lain, Reen bakal menjalani penggambaran bagi filem Mirip dan Rempit Sampai Langit. selain itu, Reen juga bakal muncul dalam telefilem Talak, Oi Mer Ta dan drama bersiri 26 episod, Pergilah Air Mata.


Previous Post Next Post