Diana Danielle minta maaf



“SAYA minta maaf pada media yang terasa hari itu. Saya bukannya lari, tapi saya dapat arahan dari pegawai perhubungan awam (PRO) majlis tersebut untuk pulang kerana kerja saya sudah tamat,” ujar Diana Danielle tatkala di tebak mengenai tindakannya meninggalkan sebuah majlis pelancaran produk secara terburu-buru, baru-baru ini.

Menjelaskan dengan lebih lanjut, Diana berkata, dia memang sedia maklum ada media mahu menemu bualnya selepas majlis berkenaan, namun selesai sesi fotografi, dia dimaklumkan kerjanya sudah selesai dan boleh pulang.




“Saya memang tertanya- tanya juga apa yang terjadi dengan media yang nak menemu ramah. Kebetulan pula saya baru balik dari Jakarta dan saya memang penat. Jadi mungkin mereka (PRO) fikir saya penat dan tidak mengapa untuk memberikan saya pulang terlebih dahulu.

“Tapi saya tak pernah minta balik awal ke apa dan saya memang bersedia untuk bekerjasama. Namun saya telah diberikan arahan untuk balik dan saya ikut sahaja apa yang mereka cakapkan,” jelasnya yang ditemui pada sesi pratonton filem terbaru lakonan suaminya, Farid Kamil berjudul Kaki Kitai di Puchong, Selangor, semalam.




Aktres berusia 23 tahun ini menambah, dia tidak menyalahkan mana-mana pihak kerana masing-masing mempunyai alasan yang tersendiri mengenai insiden itu.

“Saya tak salahkan mana-mana pihak. Malah, saya tidak kecewa dengan laporan negatif terhadap saya. Semua ini adalah salah faham sahaja. Saya kalau boleh tidak mahu untuk memanjangkan isu ini.

“Cuma saya berharap jika inginkan lebih penjelasan, pihak media yang melaporkan itu boleh bertanya kepada pihak PR terbabit,” ujarnya.

Sementara itu, Farid Kamil yang turut di tebak mengenai isu yang melanda isterinya itu, Farid berkata mempunyai alasan dan prinsip yang tersendiri untuk tidak mencampuri urusan isterinya itu.

“Saya rasa itu semua orang perlu ada prinsip ini kerana saya rasa tidak adil untuk saya menjawab ataupun menjelaskan perjalanan seni bagi pihak seseorang. Jadi saya mengambil langkah untuk menjawab apa sahaja yang berkaitan dengan diri saya. Perjalanan karier seseorang itu, bergantung pada artis itu sendiri.

“Masalah yang ditimbulkan oleh artis seperti lari tidak menjawab dengan media adalah sebahagian daripada hidup sebagai artis. Jadi saya sebagai suami merasakan itu adalah sebahagian daripada kerjaya seni dia,” katanya.
Previous Post Next Post