Derma untuk mangsa banjir di konsert Wings esok



KONSERT Wings Menakluk Kosmos akan berlangsung esok seperti dijadualkan di lokasi pertamanya, di Tapak Ekspo Seberang Jaya, Pulau Pinang meskipun terdapat khabar angin yang mengatakan konsert tersebut telah dibatalkan.

Menurut penerbit konsert berkenaan, Joe Wings, melalui konsert tersebut, orang ramai berpeluang untuk berhibur sambil menderma apabila pihaknya akan melancarkan tabung derma untuk mangsa-mangsa banjir di Pantai Timur.

Terdapat khabar angin yang mengatakan konsert Wings Menakluk Kosmos yang dijadualkan berlangsung pada esok hari (27 Disember 2014) di Tapak Ekspo Seberang Jaya, Pulau Pinang dibatalkan.




"Harap anda semua tidak percaya dengan perkhabaran tersebut. Konsert Menakluk Kosmos Penang akan tetap diteruskan," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Katanya, hasil kutipan derma itu nanti, 90 peratus daripadanya bakal disalurkan kepada mangsa banjir manakala 10 peratus lagi untuk membantu masyarakat setempat.

Kumpulan Wings dengan kerjasama Skuad Prihatin Seberang Jaya akan melancarkan tabung kutipan bagi membantu mangsa banjir di Pantai Timur ketika konsert esok.

"Sesungguhnya pihak penganjur dan kumpulan Wings sendiri prihatin akan musibah yang menimpa dan sedaya upaya cuba menolong dengan cara yang tersendiri. Datanglah beramai-ramai menyaksikan Wings sambil menderma esok," katanya.



Previous Post Next Post