Mulut orang susah nak tutup, ulas Emma Maembong



Si cantik ini enggan memberi komen mengenai apa saja membabitkan keluarganya.

Emma Maembong yang kini sedang berada di kota Singapura mengambil pendekatan untuk tidak mencampuri urusan keluarganya yang kini menjadi bualan hangat.

Semuanya bermula selepas bapa beliau, Ismail Embong kononnya mengecam majlis kahwin kakak Emma, Yaya Maembong dengan Wan Raja pada 12 Disember lalu.




Isu itu terus berangkai apabila adik Emma, ChaCha Maembong mengeluarkan kenyataan semalam.

Chacha menafikan cerita kononnya dia dan adiknya dihalau dari rumah Yaya seperti yang ditulis bapanya di laman Facebook.

Sebaliknya, Chacha sudah membeli rumah sebelum kakaknya itu berkahwin dengan Wan Raja.



EMMA Maembong turut memeriahkan majlis pernikahan Wan Raja dan Yaya Maembong. - Foto Halimaton Saadiah bte Sulaiman
Lebih menyedihkan kenyataan ChaCha itu membuatkan ayahnya seperti ditikam belakang oleh anak sendiri hingga mengeluarkan kenyataan tidak mempunyai anak bernama ChaCha.

Apa pula kata Emma?

"Saya di Singapura ini (semalam), esok (hari ini) nak ke Brunei pula. Maaf saya terlupa nak balas mesej awak. Mengenai hal keluarga itu, saya tak nak komen apa-apa kerana ia jelas membabitkan keluarga. Mulut orang tak boleh nak tutup... biasalah macam itu," katanya ketika dihubungi BH Online menerusi aplikasi WhatsApp.

Emma turut ditanya mengenai dakwaan bahawa hubungannya dengan Zizan Razak sudah berakhir seperti yang dilaporkan akhbar sisipan B*Pop Ahad lalu.


EMMA dan Zizan masih bahagia.

Hakikatnya, beliau dan Zizan masih bersama seperti biasa.

"Mengenai gosip putus cinta itu... tak ada apa-apa pun. Zizan sendiri pun sudah jelaskan sebelum ini kami masih bersama," katanya ringkas.

Mungkin 2015 bakal menyaksikan Emma dan Zizan bersatu sebagai pasangan suami isteri?

"Oh... saya tak berani cakap. Ada jodoh... adalah," katanya.



Previous Post Next Post