6,000 saksi persandingan Yana Shamsudin-Fadzil Zahari


YANA Samsudin (kiri) bersama pasangannya Fadzil Zahari ketika sesi memotong kek pada majlis resepsi perkahwinannya di Dataran Gemilang, Yong Peng, Johor.

YANA Samsudin bersama pasangannya Fadzil Zahari ketika berarak masuk menuju ke pelamin persandingan pada majlis resepsi perkahwinannya di Dataran Gemilang, Yong Peng, Johor.

Dianggarkan lebih 6,000 membanjiri Dataran Gemilang Yong Peng menyaksikan persandingan Yana Samsudin dan Fadzil Zahari.




Yana anggun ditatarias jurusolek terkenal Deqsha dan menggayakan busana rekaan Zery Zamry malam ini. pasangan ini selamat bergelar isteri semalam selepas solat Jumaat di kediaman keluarga Yana di Yong Peng.

Majlis bertandang dijadualkan pada 7 Mac depan di Jitra, Kedah. fadzil ialah adik kepada pelakon dan pengarah Farid Kamil.


YANA Samsudin (kanan) bersama pasangannya Fadzil Zahari memotong kek pada majlis resepsi perkahwinannya di Dataran Gemilang, Yong Peng, Johor.


YANA Samsudin (dua dari kanan) bersama pasangannya Fadzil Zahari (dua dari kiri) ketika bersanding di atas pelamin pada majlis resepsi perkahwinannya di Dataran Gemilang, Yong Peng, Johor. - Foto Rasul Azli Samad





Previous Post Next Post