Pengurus Nafi Tipu & Lesap Duit, Anggap Tegar Seperti Adik Sendiri



Baru-baru ini kecoh sebentar dunia hiburan mengenai nasib Tegar yang didakwa ditipu oleh pengurusnya sendiri, Arif Dollah, seorang warga Singapura.

Bagaimanapun, Arif selaku tuan empunya diri menyifatkan perkara tersebut tidak masuk akal dan mendakwa hubungan dia dengan Tegar cukup akrab umpama adik-beradik malah cukup sedih apabila dilemparkan dengan tuduhan sebegitu.



“Bagi saya senang saja, kalau betullah saya tipu dan guna duit dia, kenapa mereka tak laporkan saja hal itu kepada pihak berkuasa? Saya tak bimbang dan untuk apa saya patut rasa takut jika betul saya tak buat salah”

“Bukan nak mengungkit tetapi saya rasa tak adillah apabila orang tuduh saya sebegitu rupa sedangkan saya tak buat perkara tersebut”

“Saya sedih dengan hal ini. Tapi saya tak salahkan Tegar kerana saya tahu, dia seorang yang sangat menghormati orang tuanya” katanya yang telah berhenti menjadi pengurus Tegar, hujung bulan lalu.

Selain itu Arif turut mendakwa bahawa dia juga telah melakukan transaksi duit bayaran kepada ibu Tegar ketika dia berada di Kuala Lumpur sebelum ini.

Previous Post Next Post