Sharnaaz Ahmad Enggan Menyesal Ulas Hubungan Cinta


Sharnaaz ambil iktibar pengalaman bercinta lalu.

Pelakon Sharnaaz Ahmad menjelaskan keengganannya mengulas tentang kontroversi percintaan dengan pelakon Anis Al-Idrus berikutan tidak mahu menyesal dengan kenyataan yang dikeluarkan.

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Basir Ahmad, 30, berkata, dia mengambil pengajaran daripada pengalaman percintaan sebelum ini yang dianggap sebagai tidak matang.

"Biar saya simpan dulu sebarang kenyataan yang boleh memudaratkan dan membuatkan saya menyesal kemudian hari.

"Saya rasa sudah cukup matang untuk berhadapan dengan perkara ini dan ia kerana pengajaran daripada pengalaman lalu," ujarnya kepada Artis Meletop.


Sharnaaz dan Anis tampil bersama di sebuah majlis hiburan.

Lagi pula, Sharnaaz berkata, dia tidak pernah membuat sebarang pengakuan tentang percintaan dengan wanita tersebut kepada umum.

Dalam pada itu, katanya, buat masa ini, dia lebih menumpukan perhatian terhadap kerjaya terlebih dahulu.

Bagaimanapun, lelaki dia sentiasa mengharap agar dipertemukan dengan seorang wanita yang mampu menjaganya terutamanya ketika sakit.

"Tahun ini saya ingin fokus dengan kerjaya lakonan dan bisnes terlebih dahulu. Selepas berjaya barulah saya nak fikir fasal wanita.

"Siapa yang tidak mahu berkahwin dan mempunyai keluarga, saya sendiri mahu seorang wanita yang boleh menjaga saya terutamanya ketika sakit," ujarnya.



Previous Post Next Post