Pamela Safitri syak angkara bekas kekasih


PAMELA SAFITRI

AHLI kumpulan Duo Serigala, Pamela Safitri mengesyaki bekas kekasihnya merupakan dalang penyebaran gambar lucah palsu yang didakwa dirinya di laman sosial ketika ini.

Pamela mendakwa, dia telah berpisah dengan bekas teman lelakinya itu hampir dua tahun lepas.


“Saya enggan menuduh sesiapa, tetapi saya mengesyaki ia angkara bekas kekasih gara-gara sakit hati,” katanya kepada media Indonesia.

Mengulas lanjut, Pamela sekali lagi menafikan gambar itu merupakan dirinya.

“Saya percaya kontroversi ini berniat untuk menjatuhkan saya. Ia bukan foto yang asli, sebaliknya diedit menggunakan wajah saya,” jelasnya.

Pamela menjadi popular apabila lagunya bersama pasangan, Ovi Sovianti yang berjudul Abang Goda mendapat sambutan hangat di YouTube sekitar tahun lepas.

Previous Post Next Post