Adira Akui Kecewa Dengan Apa Yang Berlaku



Berita megenai Adira putus tunang baru-baru ini hebah diperkatakan namun dalam masa yang sama, Adira sendiri tidak mahu nama Elizabeth Tan terus dikaitkan dengan punca sebenar perpisahan bersama tunangnya.

“Dia (Elizabeth) tiada kaitan dalam hal ini. Bagi saya, perpisahan ini adalah ketentuan Ilahi dan tiada siapa mampu menghalangnya. Setiap manusia tidak boleh lari daripada melakukan kesilapan. Inilah ujian dan ketentuan yang perlu saya terima,” kata Adira kepada Artis Meletop!


Selain itu, Adira sendiri tidak mahu membuka mulut mengenai apa yang telah berlaku selain memberitahu bahawa dia ada menghubungi Elizabeth dan berborak dengannya supaya dia tidak rasa dirinya bersalah.

“Biarlah apa yang berlaku ini menjadi pengajaran buat saya dan Shahrul. Sejujurnya, saya sudah boleh terima hakikat apabila berstatus solo kini. Maaf. Ia terlalu peribadi untuk dikongsikan. Lagipun saya mahu menjaga nama baik kedua-dua belah pihak”

“Saya tetap dengan pendirian untuk tidak mendedahkan punca sebenar keretakan hubungan kami walaupun ramai yang sudah membaca berita ini di laman sosial. Biarlah mereka sahaja yang buktikan asalkan bukan daripada mulut saya,” jelas Adira yang mengakui kecewa dengan apa yang berlaku.

Previous Post Next Post