Jennifer Lawrence memilih kawan


JENNIFER LAWRENCE

Menjadi terkenal dan sentiasa dikejar individu yang ingin berkawan dengannya, ternyata Jennifer Lawrence mengambil pendekatan dengan tidak mudah menerima orang yang tidak dikenalinya.

Kata bintang Hunger Games tersebut, dia tidak kisah untuk memiliki hanya sedikit kawan, tetapi dipercayai.


“Semakin menjadi terkenal dan orang meletak persepsi saya banyak duit, mula ada yang ingin berkawan dan ambil kesempatan. Untuk golongan seumpama ini, saya tidak berasa rugi untuk membuang mereka daripada kehidupan saya. Saya memilih kawan yang selesa untuk didampingi," ujar Lawrence tanpa berselindung.

Wanita berusia 25 tahun itu kemudian menyenaraikan Adele, Amy Schumer dan Emma Stone sebagai sahabat baiknya.

Kata Lawrence: “Mereka adalah kawan yang baik dan tidak pernah mengkhianati saya."

Previous Post Next Post