Black Hanafiah Ada Sebab Umum Awal Kandungan Kedua Isteri


Black bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi.

Penyanyi Black Hanafiah tidak melihat tindakannya mengumumkan berita kehamilan kedua isterinya baru-baru ini sebagai satu kesalahan walaupun ada menganggap masih terlalu awal untuknya berbuat demikian.

Black atau nama sebenarnya, Hanifah Hanafiah, 28, berkata, dia sedar ada pihak mempertikaikan perkara tersebut yang dianggap sebagai tidak sesuai namun dia tidak mengambil serius kata-kata berkenaan kerana niatnya adalah baik.

"Biasalah dalam setiap apa kita buat pasti akan dikritik oleh sesetengah pihak yang kurang senang tetapi niat saya baik.

"Apabila saya kongsi berita ini, Insya-Allah pasti ramai akan mendoakan kesejahteraan isteri dan anak yang bakal dilahirkan itu," katanya kepada mStar Online.


Isterinya, Naquia Yasirah kini sedang hamil sembilan minggu dan pasangan berkenaan turut mempunyai seorang anak lelaki iaitu Khaleef Dayyan berusia 11 bulan.

Dalam pada itu, Black berkata, semenjak mengetahui isterinya hamil tawaran diterimanya dalam bidang seni semakin mencurah-curah dan menganggap ia sebagai rezeki anaknya.

"Alhamdulillah rezeki cukup murah dan ini adalah rezeki untuk anak-anak dan Insya Allah dalam kesibukan itu saya akan melancarkan album terbaharu dalam masa terdekat ini," katanya.

Dalam perkembangan lain, Black berkata, dia kini sibuk dengan program Mentor Milenia dan dia bertindak sebagai mentor dalam rancangan itu.

Previous Post Next Post