Diana Danielle dilantik Faces of Fareeda terbaru


Diana Danielle dilantik menjadi Faces of Fareeda untuk jenama tudung terkemuka di Malaysia, Fareeda.
SELEPAS Amyra Rosli, kini giliran model dan pelakon jelita Diana Danielle dilantik menjadi Faces of Fareeda untuk jenama tudung terkemuka di Malaysia, Fareeda.

Menganggapnya sebagai rezeki, pemilik nama penuh Diana Danielle Danny Beeson ini mengakui bersedia untuk menggalas tanggungjawab dalam mempromosikan koleksi terbaru Fareeda, Sweet Love by Princess of Persia.

Pada masa sama, pelakon berusia 25 tahun ini mengakui cukup teruja kerana dapat menjadi sebahagian daripada Fareeda.

“Alhamdulillah, ia rezeki saya. Saya tidak teragak-agak untuk menerima tawaran ini memandangkan saya pernah bekerjasama dengan Fareeda, sebelum ini.

“Lagipun, Fareeda sentiasa menghasilkan tudung yang berkualiti bahkan secara peribadinya, saya senang dan suka bekerja dengan individu yang bagus,” katanya.

Berbicara mengenai Sweet Love by Princess of Persia, Diana mengakui ada sedikit persamaan dengan koleksi terbaru tudung Fareeda itu.


“Konsep ‘love’ yang dimainkan ada persamaan dengan tanda tangan saya. Jadi saya sangat suka.

“Malah, ia ‘simple’, jelas dan mudah untuk dipakai. Koleksinya lebih kepada warna yang pelbagai malah cetakan ‘love’ juga membuatkan ia tampak menarik dan bersemangat buat si pemakai.

“Sebab itu, koleksi ini bukan hanya untuk golongan muda, sebaliknya turut bersesuaian bagi golongan berusia kerana ia bersifat umum,” katanya.

Ketika ditanya adakah pelantikannya sebagai Faces of Fareeda ada berkaitan dengan pertukaran imejnya nanti, Diana menjawab:

“Insya-ALLAH, doakanlah untuk saya. Mana tahu, suatu hari nanti saya akan bertukar imej.

“Sebagai seorang Islam, sudah tentu saya mahu menjadi insan yang terbaik dan saya juga perlahan-lahan sedang ke arah itu,” katanya.

Wajah Diana fotogenik

Sementara itu, Pengarah Fareeda Global Resources Sdn Bhd, Mawar Abdul Karim berkata, pemilihan Diana sebagai Faces of Fareeda adalah kerana tertarik dengan keunikan wajah yang dimiliki oleh pelakon berkenaan.

“Wajahnya yang fotogenik dan ‘classy’ bersesuaian dengan koleksi terbaru yang bakal ditawarkan oleh Fareeda.

“Pada masa sama, kita juga masih menjalinkan kerjasama dengan Faces of Fareeda, sebelum ini,” katanya.

Kata wanita berusia 27 tahun ini lagi, jalinan kerjasama ini bertujuan untuk memperkenalkan koleksi terbaru dari Fareeda dan sekali gus memperkenalkannya kepada peminat.

“Sebenarnya, Fareeda dan Diana mempunyai golongan peminat berbeza.

“Jadi dengan adanya kerjasama sebegini, capaian kempen untuk peminat yang berbeza akan menjadi lebih meluas,” katanya.

Koleksi corak Sweet Love ini akan berada di Butik Fareeda Bandar Baru Bangi bermula 3 April ini.

Previous Post Next Post