Izreen Azminda kembali bercinta?



Lama Mizz Lahar tak dengar cerita sensasi pasal janda comel yang makin panas sekarang, siapa lagi kalau bukan Izreen Azminda. Walaupun bukan peminat tegar Izreen, tapi hati kecil Mizz Lahar pasti tergeletek bila tengok gelagat Izreen dengan kawan-kawannya dalam drama Ahli Mesyuarat Tingkap di kaca televisyen. Beria-ria dia berlakon, tambah lagi ada Rita Rudaini dan Sherry AlHadad, kecoh jadinya.

Sebagai orang yang tengok perkembangan Izreen dari dahulu sampai sekarang, Mizz Lahar anggap ibu anak seorang itu kuat semangat. Walau pernah dikritik dan beberapa kali dikaitkan dalam episod cinta tak jadi, tetapi Izreen tetap tidak mudah mati soal cinta.

Nak tahu kenapa Mizz Lahar cakap begitu, sebabnya ada satu sumber membisikkan ke telinga nipis Mizz Lahar, katanya Izreen sekarang macam tengah di lamun cinta. Ada juga yang buat andaian, Izreen kini kembali terbuka hati menerima semula bekas suaminya, Muhammad Riza Baharudin.


Namun, Izreen menafikan andaian tersebut. Kalau nak bersayang-sayang, bukan dengan bekas suami katanya. Yelah, Mizz Lahar bukan apa, sebab Izreen suka sangat letak status-status mengundang persepsi orang di Instagram, sebab itulah ada yang mula kata Izreen sekarang sedang bercinta.

Di sebalik kisah cinta tak berpaling kepada bekas suami tersebut, Mizz Lahar ada dengar cerita lain mendakwa perasaan Izreen kini sedang berbunga terhadap seorang lelaki yang lebih muda daripadanya.

Siapakah? Mizz Lahar tak nak buka mulut lagi, sebab nak cari sumber sahih dahulu.

MIZZ LAHAR: Kata seorang teman, tak lama lagi pasti giliran Sherry Ibrahim dan Fatah Amin pula naik pelamin. Betul ke?

Previous Post Next Post