Sara Ali Dekati Fazura Bukan Kerana Populariti



Pelakon, Sara Ali nafi dia kini mendekati aktres, Fazura untuk menumpang populariti pelakon Gol & Gincu itu.

Sebaliknya, Sara Ali berkata, hubungan yang rapat dibina itu terjalin selepas dia dan Fazura wujudnya keserasian.

“Kami mula berkenalan selepas kami sama-sama berlakon dalam filem Kami Histeria pada tahun 2012. Tak sangka selepas itu, kami boleh jadi rapat dan serasi.

“Saya tak peduli apa orang nak cakap, sebab org tak faham relationship saya degan Fazura dan terus-terang saya tak ambil tahu pasal dia dan kawan dia yang lain begitu juga dia. Kami hanya jaga hubungan kami berdua sahaja.

“Lagipun, peminat-peminat Fazura tahu saya berkawan dengan dia (Fazura), dan ada juga tak tahu. Jadi saya rasa ianya tidak effect populariti saya pun.




“Mungkin, ada di luar sana yang sakit mata melihat hubungan saya dan Fazura kerana ramai yang mahu berkawan dan mendekati Fazura,” katanya kepada murai.com.my

Selain Sara dan Fazura, filem yang sudah mula ditayangkan pada 6 Februari lalu itu turut menampilkan pelakon lain seperti Mila Jirin, Nad Zainal dan ramai lagi.

Menurut Sara Ali lagi, dia mengaku Fazura banyak merubah penampilannya dan pelakon yang sudah dianggap sebagai kakaknya itu akui mahu dia menjadi sepertinya.

“Saya dah anggap Fazura seperti akak saya dan dia pun begitu kerana Fazura nampak saya dalam diri dia kerana saya seorang yang kasar dan temper dan dia lihat sama seperti dia muda dulu.

“Malah, Fazura sendiri ada cakap dia mahu saya jadi macam dia, maksudnya dari segi pembawakan diri dan sebagainya.

“Bayangkanya masa anugerah Shout Awards yang lepas, saya pakai seluar pendek dan balik tu, saya kena marah dengan Fazura kerana penampilan saya yang tak sesuai itu.

“Sebenarnya, memang sehingga kini Fazura yang ubah penampilan saya sedikit demi sedikit. Tapi saya suka kerana dia idola saya dan mahu belajar dari orang yang berpengalaman,” jelasnya.
Previous Post Next Post