Lagu ‘Kalau Aku Kaya’ Bukan Untuk Hanez Suraya



Sejak kontroversi percintaan Hanez Suraya hangat di mata peminat industri hiburan tempatan, sebagai bekas kekasih kepada Hanez, nama penyanyi Awi Rafael juga turut dikaitkan sama dengan isu itu.

Ramai pihak menyangkakan lagu Kalau Aku Kaya yang didendangkan Awi bersama Altimet adalah ditujukan buat pelakon cantik itu.




Malah ramai membuat andaian hubungan mereka terpisah sebelum ini adalah disebabkan Hanez ingin mencari jejaka yang lebih kaya dan berwang daripada Awi.



(saat bahagia Awi dan Hanez)

Mengulas lanjut mengenai perkara tersebut, Awi berkata, “benda tu memang sangat kelakar. Disebabkan Awi seorang penulis, jadi orang salah faham dan menganggap semua lagu yang Awi tulis adalah untuk orang tertentu. Pertama sekali, lagu tu bukan Awi tulis. Awi cuma menyanyi dan lagu tu pun keluar dah lama kan, jadi jawapan dia, No. Bukan untuk Hanez”.

“Awi memang dah tak ada apa-apa dengan dia. Awi tak nak komen pasal kisah terbaru dia sebab tak ada kena-mengena dengan Awi. Tapi Awi doakan yang terbaik seperti biasa sebagai sesama Islam,” katanya memetik portal Ohbulan.

Hanez dikatakan bercinta dengan lelaki yang masih lagi bergelar suami orang, sehingga dirinya dituduh sebagai perampas oleh sebilangan besar peminatnya di laman sosial miliknya.

Previous Post Next Post