Krisdayati nyanyi lagu Dayang Nurfaizah di Royale Chulan


Krisdayati bersama pihak hotel Royale Chulan, Damansara.

Malaysia seperti diketahui ramai menjadi rumah kedua buat penyanyi seberang, Krisdayanti (KD).

Pada 16 April ini, penyanyi Menghitung Hari itu akan menghiburkan tetamu dan peminatnya di Hotel The Royale Chulan Damansara.




Beliau menjayakan persembahan Minggu Setiausaha di hotel berkenaan. Bertemakan di Taman Bintang... A tribute to Secretaries, jamuan makan tengahari ini merupakan kali kedua The Royale Chulan Damansara meraikan Minggu Setiausaha.

Jamuan yang akan berlangsung di Mutiara Grand Ballroom ini akan dikendali oleh pengacara serba boleh, Dee. Selain sajian makanan yang terbaik dan menyelerakan, hadiah menarik turut menanti untuk dibawa pulang oleh tetamu.


Krisdayati membuat persembahan pada majlis itu.

KD menjelaskan beliau selain mendendangkan rangkaian lagu popular sendiri turut akan menyanyikan lagu artis tanah air seperti Datuk Siti Nurhaliza, Dayang Nurfaizah dan Datuk M Daud Kilau.

"Saya akan mendendangkan sekitar 17 buah lagu. Termasuk lagu Datuk M Daud Kilau seperti Cek Mek Molek, Joget Kelantan dan Laksamana Raja Di Laut. Lagu Dayang Nurfaizah, Di Pintu Syurga menjadi pilihan saya selain lagu Datuk Siti Nurhaliza berjudul Cindai," katanya baru-baru ini dalam sidang media acara berkenaan diadakan di hotel terbabit.

Acara berkenaan difahamkan sudah mendapat sambutan yang begitu hangat sehinggakan belum saja diadakan majlis sidang akhbar, tiket sudah hampir separuh dijual. Ganjaran hadiah yang bakal diraih tetamu dan peminat nanti juga sangat lumayan.

Antaranya tiket penerbangan pergi balik ke New York, London dan Tokyo hasil sumbangan penaja utama Emirates. Kalung dan shawl sumbangan Demiane dan dua set sofa sumbangan Fella Design.

Harga tiket untuk menyaksikan persembahan ialah RM15,000, RM10,000 dan RM5,000 (untuk satu meja); RM500 (perseorangan); RM150 dan RM120 (galeri/perseorangan). Bagi peminat yang ingin menyaksikan persembahan KD boleh mendapatkan tempahan meja atau kerusi dengan menghubungi talian 03-79599190 atau e-mel kepada ticket@ trcd.com.my.



Previous Post Next Post