Sari Yanti cerai atau tidak?


SARI YANTI bersama anak-anaknya, Barr Al Aliy dan Basit Al Haq.

RAMAI yang tertanya-tanya tentang status perkahwinan pelakon Sari Yanti. Ada yang beritahu Sari Yanti sudah bercerai dengan suaminya dan ada yang kata belum lagi.

Yang Miss J dengar Sari Yanti sudah pun memfailkan kes perceraiannya di Seremban, Negeri Sembilan baru-baru ini.

Terkejut juga mendengar perkhabaran itu. Bukannya apa, tak ada angin, tak ada ribut, tup-tup keluar kisah yang menyedihkan ini.

Iyalah, mengenali Sari Yanti yang comel ini, rasanya dia bukan jenis yang suka cari pasal dan mereka-reka kontroversi.

Satu lagi, yang Miss J tahu Sari Yanti jarang buka mulut tentang kisah rumah tangganya dengan suami, Mohd. Eddy Casmady Che Hussin.




Kalau ada pun cerita yang baik saja tentang mahligai perkahwinan yang dibina bersama Eddy sejak 17 Januari 2009 itu.

Selain itu Sari Yanti juga gemar bercerita tentang perjalanan kehidupan hariannya bersama dua hero yang comel, Barr Al Aliy dan Basit Al Haq sebab si Sari Yanti ini jenis yang suka duduk rumah.

Mungkin sebab itu apabila orang dengar berita tentang perceraian Sari Yanti menyebabkan ramai yang seperti tidak mempercayainya.

Lagi pun Sari Yanti jenis rapat dengan ahli keluarganya. Kalau ada masa lapang, dia akan berulang-alik dari rumahnya di Subang Jaya, Selangor ke kampung halamannya di Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Mungkin atas nasihat ahli keluarga Sari Yanti mengambil keputusan untuk berdiam diri apabila ada kawan-kawan Miss J cuba mendapat pengesahan perkara itu.

Telefon bimbit Sari Yanti ditutupkan dan dia langsung tidak membalas sebarang khidmat pesanan ringkas (SMS) yang diberikan.

Tak apalah Miss J yakin Sari Yanti memerlukan sedikit ruang privasi untuk memikirkan masa depan diri dan dua putera kesayangannya. Nanti kalau hatinya sudah tenang pasti Sari Yanti akan bersuara.
Previous Post Next Post