2 Finalis HIM by Hatta Adalah Dari Thailand



Inilah dia 15 wajah finalis yang bakal berentap bagi merebut gelaran duta atau wajah untuk jenama pakaian lelaki keluaran pereka fesyen terkenal Hatta Dolmat yang dikenali sebagai HIMby Hatta.

Bukan sekadar tangkap muat, kesemua mereka telah menjalani proses uji bakat yang telah diadili oleh 5 juri profesional iaitu pensyarah Fakulti Seni Lukis Seni Reka UiTM, Faizal Hamid; Pembaca Berita Astro Awani, Rizal Zulkapli; Editor Fesyen Majalah InTrend, Iqbal V Azwan; Editor Murai.com.my, Ayie Ali dan tidak ketinggalan Hatta Dolmat sendiri.

Mereka diuji dalam pelbagai perkara termasuk ujian personaliti, cara berjalan, pose, karisma, kredibiliti dan paling utama bentuk fizikal serta rupa paras yang boleh mewakili jenama fesyen lelaki sulung daripada Hatta Dolmat.

Malah apa yang lebih mencabar apabila mereka terpaksa bertempur dengan puluhan peserta lain yang tidak kurang hebatnya memiliki rupa paras serta personality menarik untuk diketengahkan.




Namun apa yang menarik perhatian apabila terdapat dua peserta dari Thailand telah terpilih ke peringkat 15 teratas dan bakal berentap dengan 13 peserta tempatan lain untuk menggondol takhta yang menjadi rebutan ramai itu.

Dua peserta berkenaan ialah Pierre dan Armando yang merupakan pelajar dari Sunway Collage yang cukup meminati dunia fesyen dan mengikuti perkembangan kerjaya Hatta Dolmat dari masa ke semasa.

Sebelum menjelajah ke peringkat akhir yang akan diadakan pada 26 April ini, kesemua 15 finalis akan berhadapan dengan beberapa tugasan penting antaranya kelas tutorial yang dikendalikan mentor terpilih, make over dan juga sesi fotografi.

Selain bakal membawa pulang gelaran duta serta wajah HIMby Hatta, pemenang juga akan memenangi pelbagai hadiah menarik termasuk pakej percutian, wang tunai dan banyak lagi.



Previous Post Next Post