Fahrin Ahmad ‘dilamar’?


Fahrin Ahmad

TAK banyak gosip cinta membabitkan pelakon kacak Fahrin Ahmad sejak akhir-akhir ini. Kalau dulu ada juga Miss J dengar. Kisah cinta dia dengan beberapa selebriti wanita tempatan tapi selepas putus, terus senyap.

Ramai juga teman-teman yang merisik tentang siapa kekasih terbaharu Fahrin Ahmad. Macam tak percaya juga apabila Fahrin mengakui yang dia sedang mencari teman wanita yang sesuai.

Takkanlah yang kacak dan baik seperti Fahrin itu tak ada sesiapa yang istimewa dalam hatinya? Mesti ada yang mahukan Fahrin tapi mana tahu Fahrin yang menolak. Mana tahu Fahrin cerewet dalam bab-bab mencari jodoh ini.






Lagi pun Miss J yakin ramai wanita berstatus ibu di luar sana yang ada anak dara mesti ‘mengidam’ untuk menjadikan Fahrin sebagai menantu mereka.

Lebih elok lagi kalau anak dara mereka itu ada kerjaya stabil seperti doktor atau jurutera. Lagilah dialu-alukan. Hei... siapa yang tak mahu wanita berkerjaya kan?

Lagipun kerjaya Fahrin itu menuntut jadual kerja yang tidak menentu. Kalau ada pasangan hidup yang sama-sama dalam bidang hiburan, lagilah hidup menjadi kelam kabut.

Sebab itu bila Miss J dapat tahu Fahrin sudah ‘dilamar’ oleh seorang ibu yang menawarkan anaknya berkasih dengan Fahrin, Miss J langsung tak terperanjat.

Apatah lagi anak ibu itu seorang pegawai di sebuah hospital di Negeri Sembilan, lagilah Miss J sokong! Dengar cerita hubungan Fahrin dan cik adik itu sedang berjalan lancar. Harap-harap ada khabar berita baik ya Fahrin!

Ramai juga teman-teman yang merisik tentang siapa kekasih terbaharu Fahrin. Macam tak percaya juga apabila Fahrin mengakui yang dia sedang mencari teman wanita yang sesuai.
Previous Post Next Post