Nas-T Akui Selesa Berkawan Dengan Atitah Haris



Pernah dikatakan menjalin cinta dengan Nabila Huda, nampaknya kali ini pelakon Nas-T telah dikaitkan dengan model Atita Haris. Melalui Mangga Online, Nas-T hanya membiarkan sahaja orang ramai untuk menilai.

“Saya dan Atita mula kenal rapat kerana kami di bawah syarikat yang sama. Dia menguruskan perniagaan tudung dan saya pula menjaga bahagian duta produk. Apabila dah kenal saya rasa boleh serasi dengan dia”



“Kalau ada yang mengatakan kami bercinta, terpulanglah… sebab setiap individu punya hak untuk menilai. Saya tidak mahu beri komen tentang cinta. Sebagai manusia, kita sememangnya digalakkan untuk berkawan dengan ramai orang”


“Memanglah teringin untuk mencari pengganti. Tidak ada siapa yang mahu hidup keseorangan. Saya tidak mahu terlalu mencari cinta kerana takut nanti kecewa lagi. Hanya berserah pada rezeki saya di masa akan datang,” katanya kepada portal tersebut.

Jika benar seperti apa yang diperkatakan oleh Nas-T, moga satu hari nanti dirinya akan berjumpa pengganti seterusnya dijadikan isteri untuk mengisi hidup berseorangan sebelum ini.

Previous Post Next Post