Ainan Tasneem Kemalangan Lagi



Assalamualaikum. baru-baru ni kecoh yang penyanyi tak popular di unimap iaitu ainan tasneem kemalangan lagi. Kali ni di Sungai Batu Pahat Perlis jalan ke kolej kediaman wang ulu unimap.


Kereta Disyaki milik Ainan Tasneem

Sebelum ni Ainan Tasneem pernah kemalangan di KL. Kalau tak silap tahun lepas kot. Hari ini aku ada ternampak di timeline facebook gambar kereta ainan tasneem kemalangan berdekatan dengan wang kelian jalan nak pergi padang besar. Siap terbalik lagi. Kalau tengok gambar macam teruk jer kemalangan ni. Tapi tak pastilah tengok kereta macam kereta Ainan Tasneem.




Haishh aku tak tahu lah nak komen apa. Pasal kemalangan ketiga Ainan Tasneem ni aku tak dapat nak pastikan lagi memandangkan berita ni tak heboh macam cerita kemalangan dulu.

Hari ni sahaja aku tengok lebih kurang 3 gambar kemalangan yang melibatkan student unimap ni. Tak tahu nak cakap apa cuma pesanan aku hati-hati semasa memandu. Aku pun cuak jugak kadang-kadang memandu di perlis ni. jalan nampak aja tenang tapi orang perlis bawa kerata ni lain dari orang lain. Hanya orang yang duk di perlis jer tahu cara diorang bawa kereta /motor macam mana.

Menurut apa yang heboh di unimap mengatakan yang kereta terbabit adalah kereta kepunyaan Ainan Tasneem tapi tak pasti lah betul ke idap cuma seperti yang di perkatakan lah. nanti kena kompen balik.

Kemalangan yang berlaku di Unimap


Sumber: Ainan Tasneem Kemalangan Lagi Untuk Kali Ke 3

Ini diantara tweet Ainan Tasneem Mengenai Kemalangan Terbabit bukan berpunca darinya:













ARTISMELETOP: Harap-harap tiada yang serius berlaku kepada Ainan Tasneem.
Previous Post Next Post