Di Sekitar Baby Shower Anak Pertama Aidil Zafuan & Zarema Zainal



Kedua dua mereka bukanlah selebriti namun kisah mereka kerap diikuti peminat selain Aidil Zafuan sendiri masih dalam perbicaraan kes tuntutan nafkah bersama bekas isteri, Rita Rudaini, Nampak di situ kami cuba menyuntik sentimen kisah lama rumahtangga.

Tapi itu semua cerita lama, kini Aidil Zafuan sudah pun bahagia bersama Zarema Zainal dan tidak lama lagi bakal menyambut kelahiran anak pertama mereka bersama. Menanti saat itu, pasangan ini mengambil keputusan untuk menganjurkan baby shower yang cukup meriah.




Melalui akaun Instagram beliau, Zarema Zainal kongsikan beberapa keping gambar sekitar majlis tersebut yang turut dihadiri oleh ahli keluarga, rakan terdekat dan juga rakan selebriti seperti Nora Danish dan Betty Rahmad (status selebriti masih diragui).

Buat anda yang berminat, berikut beberapa keping gambar untuk tatapan anda di sekitar majlis baby shower Aidil Zafuan dan Zarema Zainal. Tahniah kami dahulukan buat keluarga pasangan ini yang bakal menyambut orang baru penguat kasih sayang.





Previous Post Next Post