Sejak Bercinta, Hanez Suraya Dilarang Keluar Malam



Pelakon cantik Hanez Suraya memberitahu dia kini sudah bersedia memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri dan mungkin membataskan aktiviti kerjaya lakonan selepas mendirikan rumahtangga demi menjaga hati suaminya.

Menurut Hanez seperti dipetik menerusi mStar Online, dia masih belum membincangkan tentang perjalanan kerjaya seninya selepas mendirikan rumahtangga. Malah dia aku sekiranya dirinya terpaksa berhenti dari dunia seni.

“Lepas mendirikan rumahtangga saya harus hormat dengan keputusan suami. Dia seorang yang agak cemburu terutamanya kalau ada sesi fotografi memerlukan saya bergambar dengan lelaki, inikan kalau berlakon berpelukkan.




“Sejak saya bercinta, saya juga tidak boleh keluar malam, jika keluar siang pun kena balik awal. Belum ada lagi perbincangan tentang kerjaya tetapi kalau dia tidak bagi saya berlakon mungkin dia akan gantikan dengan sesuatu yang lain untuk saya,” ujar Hanez Suraya.

Jelas Hanez lagi, dia kini sedang sibuk menguruskan persiapan perkahwinannya dan sedang mencari lokasi sesuai untuk majlisnya nanti.

“Insya Allah kami akan berkahwin pada tahun ini tetapi tarikh belum boleh diumumkan lagi kerana masih mencari lokasi yang sesuai. Kalau boleh saya tidak mahu bertunang tetapi tengok pada keputusan keluarga nanti,” tambah Hanez lagi yang bakal mendirikan rumahtangga dengan seorang usahawan berasal dari Kuala Lumpur dan berusia 34 tahun.
Previous Post Next Post